Vilken besvikelse

Skulle egentligen ha varit på massage idag, som jag förövrigt har sett fram emot i typ 4 veckor:P

Men när jag var ute och cyklade så ringde massören och frågade vart jag var.
Jag svarade mycket förvånat att jag var ute och cyklade, hon svarade jaha har du glömt bort tiden?
Neeeej, men var det inte 17:45. Nope 16:30 skulle jag ha varit där, skapligt pinsamt att missa tiden! Och grejen va att jag har kollat på den där lappen där tiden står hur många gånger som helst och jag har läst 17:45 varje gång, hur går det ihop??
Men det löste sig efter lite knep och knåp med kalendrar så att jag fick en tid innan vi åker till Hammarön på fredag. Den ska jag inte glömma bort!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0