Torsdag

Denna morgonen som var idag va en pain in my ass! Jag fick verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna på jobbet, det var så illa att jag var tvungen att ställa mig upp och jobba för annars hade jag lätt somnat och det var knapp att det hjälpte. Min kropp är nog inte gjord för att gå upp tidigt varje dag!
Men jag piggna till lite efter frukostrasten som tur va, annars hade jag nog inte orkat med dagen:P

Annars så har jag varit ute cyklat, alltså det är bara så härligt nu när det är så fint väder!
Men jag har en känsla av att det inte kommer hålla sig tills på söndag tyvärr"/
Jag måste komma ihåg att packa ner liniment!! Det är nått annars som brukar glömmas bort men det känns ganska nödvändigt nu om man säger så:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0