Svart snöblask i Linköping

Igår efter jobbet så var det snabba ryck med en ordentlig sista minuten packning på hög nivå! Samtidigt som jag fick vara chaufför till både mamma och pappa.
Men som det verkar så har jag inte glömt någonting, eller joo jag har glömt flaskor"/ inte okej! Men får väll hitta någon cykelaffär här och köpa nya.

För när bilen var packad igår så åkte jag och mor min till Finspång och mormor & morfar(:
Niklas och Johanna är också här, så vi hade en mysig kväll framför tv:n.

Nu är nerverna verkligen påväg känner jag. Jag som trodde att vi startade kl 9 imorn, men det va fel så det blir till att gå upp en halvtimma tidigare.. Är det inte därför man står ut som ungdom för att man ska få starta sent när man är gammal;) Enligt mina arbetskamrater så kommer det vara svart snöblask som väder imorn, men jag hoppas på fint väder!! Idag ska jag försöka få bror min att köra pace med mig en liten sväng.. Och nått som jag och Niklas sett fram emot hela veckan, mormors stek!! Den är outstanding!


Kommentarer
Sara

Enligt yr.no så blir de sol och växlande molnighet imorn så du kan va lugn! :)

2010-04-17 @ 15:02:10
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/
Johanna

Du slapp ju iaf snö och regn, men blåste gjorde det väl så att det räckte och blev över! Tack för lånet av din garderob, det behövdes ju verkligen så att säga =) Tack också för en mysig helg! Fint avklarad premiär också =D Hade bäst så hörs vi =) Pusspusspuss

2010-04-18 @ 19:46:10
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0