Weekend

Kom för en halvtimma sen ungefär, efter en mycket bra helg i örebro!
Det började med att jag klev av på fel station i Örebro haha heja mig:P Men det vara bara att ringa bror och säga att de fick komma dit ist.
Den kvällen så blev det lite filmkväll mysigt!
Sen på lördagen så blev det chill hela förmiddagen, sen shopping på Marieberg(: Spenderades ett antal timmar där, bror blev lite lagom trötta på oss och tyckte att det tog för lång tid. Men man måste ju gå igenom allt:P
Blev iaf två armband, ett bälte, två tshirtar och en tröja.

Sen på kvällen så var det spelkväll med några kompisar till de, vi spelade TP ("med knuff") höhö.
Spelade i lag med Johanna *2 och ja fick iaf men en plutt i båda omgångarna man måste ju se nått positivt i allt(; Men till vårat försvar så fick vi alla svåra frågor! vet inte hur den grejen var inställd på att sortera frågorna men inte till våran fördel iaf:P
Vi konstaterade även att Metallica var en rock kvartett Haha
Men kan enkelt säga att det var en trevlig kväll!

Vad har vi gjort idag då? Inte mycket alls! städa i ordning i lokalen där vi va igår(:
Jag och J va kick ass på Lips som vanligt, men vi stängde balkongdörren just in case ändå.

Sen så hade jag ett par timmar resande men det flöt på bra och jag kom hem hel(;
Tack för en trevlig helg!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0