10/9 -09

Jag såg ingen ulricehamnare i idol igår, men idag kanske(;

När jag kom hem från jobbet så insåg jag snabbt att det inte fanns nått hemma som jag ville ha, så jag åkte ner till torgstallet och köpte med mig en tacomeal hem. Det är förövrigt mitt stammishak(; Men om ni åker till ulricehamn nån gång fika där! bästa stället i stan(:
Sen uppdaterade jag mig lite om världen och kolla lite på True blood, mitt nya beroende nu när jag läst ut alla twilightböcker(; inte alls lika bra men ändå! Tror att jag och Elin har snackat lite för mkt om de böckerna för nu har Martina också gått och köpt dem:P

Sen tänkte jag att jag hade lång tid på mig innan jag skulle hämta mamma så jag passade på att sova lite (A)
men hinner knappt somna innan mamma ringer och väcker mig och vill bli hämtad för föreläsnings grejen som hon va på slutade en timma tidigare..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0