8/9 - 09

Imorses så var valet att bli skjutsad till jobbet och vara där jättetidigt och sen gå hem, eller cykla i regnet gissa vad jag valde:P
Jag valde skjutsen så var vid jobbet 5 i halv 7 det har då aldrig hänt förut! Jag hade tur att jag kom samtidigt som en annan så att jag kom in för min kod funkar nämligen inte innan en viss tid. Fast det var ganska skönt för då kunde jag ta det hur chill som helst när jag skulle byta om(:
Sen så fick jag gå hem gick lungt och fotade lite grann och lyssna på musik på högsta volym, prata även lite med Jen. Allt för att fördriva tiden:P Det tog två timmar nästan lite pinsamt lång tid men jag hade ju inte bråttom så varför skynda? Men det var skönt att röra på fläsket lite nu när jag har vila. Sen när jag kom hem så var det till att laga mat på direkten ungspannkaka med blåbär i(: Mumma! Riktigt hungrig va jag för det var min lunch och då va klockan 4:O

Ikväll om två timmar för att vara exakt så börjar årets Idol och jag kommer självklart att kolla! Det är ju nu det är som roligast:P

Förövrigt på Takidas nya skiva så finns det en låt som heter Caroline (dem har ju stavat det fel men ändå) så den sitter jag och lyssnar på nu kan ju inte vara dålig med tanke på namnet(;

Pussmedkram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0