Tisdag

Idag har varit en rätt så okej dag. Men kollade på klockan på förmidagen och såg att det var 3 timmar kvar, men oj det var visst önsketänkande för det var 5 timmar kvar kolla lite fel bara:P
Sen vid kl tre så tar alla en kopp kaffe men jag brukar ta ett glas vatten (för kaffe är inte någon favorit direkt).
Men idag så lyxade jag till och tog en varm choklad deluxe! En riktig powerboost så att säga men åh så god cacao creme is the shit kan jag intyga(;

När jag kom hem så pratade jag med Jen om allt mellan himmel och jord! Saknar dig babe<3

 

Nu sitter jag och väntar på att Idol ska börja. Har fortfarande inte sett någon ulricehamnare men väntar med spänning på detta(; haha

Ha en bra kväll! Pusshej



Kommentarer
jenny

vad jag saknar dig gumman <3 tack för ett underbart bra telefonsamtal, eller rättare sagt underbara (blev ju tre stycken...) Älskar dig vännen! PussmedKramar

2009-09-15 @ 20:44:06
URL: http://jennyeast.blogg.se/
Jsan

Haha, ja så kan det gå! Hoppas att det funkar bra att jobba heltid nu. Själv ska jag strax springa iväg på seminarium. Hade fint. Puss på dig

2009-09-16 @ 09:56:48
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0