Pennybridge

Har precis kommit hem från jobbet.. Och det bestämdes idag att nästa vecka börjar det hårda livet igen! Alltså att från och med nästa så går jag upp till heltid igen. Påminn mig om att jag inte får glömma matlåda för då kommer jag att dö!:P

Ska snart göra nått att äta har inte bestämt vad än bara:P
Sen ikväll så tar jag mitt pick och pack och drar till Örebro och hälsar på bror och Johanna:D
Har lovat nu i två år (!) att jag ska komma upp en helg och hälsa på, och har fortfarande inte gjort det! har bara varit där uppe och stannat när vi har varit påväg någon annan stans..
Men nu så blev den lilla planen jag hade för helgen inställd så då passade jag på att ta tillfället iakt att åka dit:D


Sötnosar<3

Nej nu mat! sen packa(:

Pusss



Kommentarer
Sara

27 grader Carro... ;) <3

2009-09-11 @ 14:53:36
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0