Måndag

Idag var första dagen som jag jobbade heltid på vääldigt länge! Det gick bättre än vad jag trodde att det skulle gå, väldigt segt vid ett där då jag brukade åka hem. Men nu fick jag slita mig igenom några timmar till visst blev jag trött men kommer väll in i den rytmen snart hoppas jag. Men gissar att jag kommer att vara sjukligt trött på fredag:P


Förövrigt så är jag sjukt sugen på att se de nya OTH avsnitten nu, de börjar sändas i Usa idag! Så det kan väll inte dröja allt för länge innan de kommer till sverige eller?


Kommentarer
jenny

Åh vad snygga dom är - vill också se ut så!

Längtar till Oktoberfesten min älskade vän,

pussmedkramar

2009-09-14 @ 22:29:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0