I've gotta feeling

Åkte ju som sagt till Skara i fredagseftermiddag(: Träffade en gammal klasskompis på bussen vilket va väldigt trevligt! Sen är jag kom till busstationen så satte vi oss i bilen och åkte till Lidköpings sjukhus, för att en kompis hade krockat"/ Det kändes så overkligt han frontalkrockade i 90km/h och det enda som syntes va att han va lite blåslagen i ansiktet för att han hade knockat ratten, sen att han hade svårt att andas för att han va öm i revbenen. Men annars kunde han sitta där och prata med oss! Han hade verkligen änglavakt:D Men man fick sig en tankeställare! Så alla kör försiktigt!! 

Lördagen så skulle Jenny jobba, så jag åkte in till Anna:D Det började med att vi satt i hennes säng och kollade på VMA och pratade. Sen gick vi igenom hela hennes garderob och hade kul med kameran(;
Sen shakade vi lite innan det var dags att dra ut på stan och göra den osäker;P

Jag körde hollywood posen(;




Dessa movesen blev det till I've gotta feeling, som ni kanske förstår va den låt som spelades mest denna helg!



Sen posades det med Skaradjäknen Haha!!

Sen övergav jag Anna för den här gången och det blev mat på Kina med Jen och hennes familj(:
Efter det va vi hemma hos henne en stund och jag lyckades somna när hon satt vid datorn:P
Och eftersom hon inte vågade väcka mig så missade vi Inglorious bastard på bion, eller vi hade hunnit om vi hade hittat parkering. Så det blev Beck istället mycket bra kan jag säga även om vi var skeptiska innan! Och vi klarade oss från att bli allt för rädda(;

Söndag blev förmiddagen väldigt lugn och vi beslutade oss för att gå på bio igen, Flickan som lekte med elden. Denna gången så åkte vi till Skövde i god tid så att vi inte skulle missa någonting(; så det blev till att hänga på Waynes coffee house ett bra tag(:



Även denna bion var mycket bra! Bara en enda gång som jag blev rädd och då hamnade jag nästan i Jennys knä;P och då har jag ändå läst böckerna så att jag visste vad som skulle hända! haha
Sen stannade vi till hos Sara på hemvägen(: Det kändes så bra att vara alla tre igen!! händer ju inte allt för ofta om man säger så.. Men de lovade att pallra sig ner till Uhamn båda två snart..

En riktigt kanonhelg med allt detta blandat med sjukt mycket skitsnack!

hoppas att alla haft en bra helg!
Pusss



Kommentarer
Anna H

HAHAHHA, fan carro;)

2009-09-21 @ 19:27:57
URL: http://theineloquents.blogg.se/
Jsan

Haha, ni ser ut att ha haft en toppen helg allihop! Det förtjänar ni =) Får hoppas att du kan gå imorn iaf ;) Själv har jag varit på spinning, faktum är att det är en nära-döden-upplevelse varje gång. Undrar hur man orkar vara instruktör, när man inte bara måste spinna för fullt, pusha alla andra detta med ett leende på läpparna och sjungandes till musiken?! Själv tycker jag att det räcker gott med spinnandet och en och annan grimas då och då ;) Puss på dig sötan, hoppas du får en fin vecka!

2009-09-21 @ 22:29:55
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0