Assen Nostalgi

Glömde ju helt berätta om Assen nostalgin som va i veckan(: I Torsdags så gick banan där andra etappen i Assen går på den pavé sträckan, fast vi körde åt andra hållet men ändå(;
Och vi körde tydligen på tempobanan också men där kände jag inte igen mig, och jag är 90% säker att vi körde förbi där vi bodde(: lite flashbacks sådär.

Här körde vi i torsdags igen(:



Annars idag har det inte hänt så mkt alls kollat lite på film och spelat kort med päronen, men det är inte kul för de ger alltid de dåliga korten till mig!:(



Kommentarer
Johanna

Ne, erkänn att det är roligast att spela kort med mig & N också ;)

2009-09-06 @ 17:26:15
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0