2 races done and 4 to go

Nu ar de fortsa tva loppen avklarade och shit vad de gasar har nere! det ar helt sjukt:P
Igar var det cirka tolv mil i valdigt hog fart och jag satt med i forsta gruppen tills det var en mil kvar da jag far punka"/ surt som bara den for det var just da som jag borjade bli riktigt trott och sa fick jag vanta hur lange som hellst pa att service bilen skulle komma, sa jag tappade nastan 5 minuter och slutade pa 119 plats... forovrigt sa var det regn under hela loppet sa det var riktigt halt i kurvorna och pa kullerstenen sa det var en hel del vurpor klarade mig fran detta som tur va(: men tre i laget vurpa och madde ocksa tyvarr men de klarade sig bra som tur va!

och idag var det 13km tempo och ja det var nog det samsta tempo loppet for den har sasongen! kom 112 och ar inte direkt nojd med detta! men men det ar fyra dagar kvar, fyra valdigt harda dagar med anda.

Hoppas att allt ar bra hemma i sverige

pusshej


Kommentarer
Johanna

Hoppas att du har lite tur med dig i de kommande 4 loppen nu då. Håller tummarna för dig och inga vurpor tjejen, det är inte tillåtet det vet du! ;) Din bror är überduktig med träningen och jag fortsätter att hosta magen ut och in (ärligt, trodde att jag gjorde det i natt). Nu ska vi dricka kaffe och sedan återgå till våra böcker ;) Hade toppen! Puss på dig

2009-09-03 @ 11:17:49
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0