Party all the time

Lördagen började med att gå upp tidigt för att cykla ett antal timmar.
Sen blev det till att fixa iordning här hemma och handla det sista och grejja en massa(:
Först kom Jenny och Sara, tur va väll de för Jen hade klänningen jag skulle ha(; Tack för lånet Honey!
Det var nämligen så att ska man fira 20års dan så måste man ju se smashing ut! Men det fanns inget i min garderob som passa in på den beskrivningen:P
Sen kom Martina och Elin så käkade lite god mat och pratade och hade det allmänt trevligt!
Lite senare på kvällen så gick bilen mot Borås (Jen och Sara var tyvärr tvungna att åka hem) Och vi hamnade på Harrys, där det dansades i några timmar innan det var dags att ta bussen hem. Med värkande fötter tog vi oss till station:P
TACK för en kanon kväll tjejer:D Och Sara ja de va verkligen på tiden att du kom hit(:

Sen på söndagen så gjordes inte många knop, cyklade några timmar på förmiddagen, sen så spenderades resten av dagen i soffan riktigt skönt kan jag säga.

Idag har jag bara jobbat och nu ska jag alldeles strax träna(:
Pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0