Jag sitter vid fönstret i mitt rum, och blickar ut över stadens alla ljus

Okej det är inte helt sant då allt jag ser från mitt fönster är lite gräs och häcken mellan oss och granntomten:P
Men har iaf återigen en Melissa Horn kväll, gillar verkligen hennes låtar! Så har ni inte tagit tag i era liv än och börjat lyssna på henne så gör det nu!;P haha

 
Har faktiskt inget vettigt att säga alls, har inte gjort något annat än att tränat och jobbat idag (fast i omvänd ordning). Blev iaf till att gå i backen idag(: Det var riktigt mycket folk där! Märktes att de va sånna som var hemma på lov och sånt. Försökte hänga på några som vanligtvis hör hemma på skidgymnasiet i Torsby, jag lyckades ganska bra om jag får säga det själv:P Men fick släppa lite på slutet. De gick ju så himla fort!

Ha en bra kväll!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0