I´m in the corner off the streetcafé

Idag efter jobbet så hade jag och Elin våran väldigt spontana fika.. Höhö eller inte! Det var vad vi skulle ha iaf men det visade sig att båda hade ganska späckade scheman, så fikan har varit inplanerad i typ en och halv vecka:P Det var den spontaniteten. Men det var väldigt mysigt och det var på Torgstallet så klart var annars!?;P

Efter fikan så blev det raka spåret ut till backen där vi kämpade som bara den! Blev 7 gånger idag så känner mig ganska trött för tillfället!

Och imorn ska jag till tandläkaren också"/ Det är tillräckligt tidigt för att jag inte ska hinna till jobbet innan, och tillräckligt sent för att jag ska kunna sova lite längre!(: Vet ni när man måste börja betala? för om det är vid 20 så har de ju lagt tiden väldigt lägligt 3 dagar efter min födelsedag(;

Det har förövrigt varit minus grader två mornar på raken nu, det är inte okej!! Det är ju bara oktober de ska ju iaf vara minst 5+ eller nått sånt..

.
Nu GG!


Kommentarer
Jsan

Haha, ja! Kommer så aldrig att ha ett normalt förhållande till minimorötter längre, det är ju baby carros som gäller ;) Låt faktiskt jobbigare med 7 gg i backen jämfört med mitt spinningpass följt av gymmet mage/rygg. Tränade ju dock så det får duga =) Puss på dig <3

2009-10-15 @ 23:30:27
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0