Fame

You want fame, but fame cost!
And right here is where you start paying, in swett.



Har precis varit på bio med min lilla mamma. Fame om ni inte förstod de(;
Haha började ju bra med att vi hämtade våra biljetter och blev skickade till salong 5.
Vi gick dit, men upptäckte att salongen var full:O Efter att ha kollat noga på biljetterna och lite fundersamt pratande med de som satt på våra platser, så upptäcker vi att biljetterna va bokade i filmstaden i Jönköping och ja vi var i Borås! HAHA liite pinsamt att få gå ut där igen:P Så vi fick boka om biljetterna och medans jag står där och skrattar, så får jag en sträng blick av mamma och hon säger skratta inte åt mig!! Men vad skulle jag göra? Jag börjar skratta så fort jag tänker på det! Det bästa av allt, det var hon som gjorde felet inte jag:D
Men lite mystiskt ändå att han som kolla biljetterna inte sa nått. Han borde ju veta att fame inte spelades i samma salong som flickan som lekte med elden(;

Men jag tyckte iaf att filmen var bra! så se den om ni gillar tjejfilmer.

Pusss



Kommentarer
Bror

Duktigt.!

2009-10-24 @ 23:01:18
Jsan

Haha, det hade jag velat se! Fan vad skumt att killen i kassan inte sa ngt ;) Hoppas tacosen smakade nice, det gjorde min! Köpte ett par svinsnygga skor igår och en ny väska, kommer upp bilder under dagen så de får du kolla in. Saknar dig sötan, får se till att parta när vi kommer hem till jul eller kanske innan... Pusspådig!

2009-10-25 @ 12:52:48
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0