Weekend in Pennybridge

Dåligt med helguppdateringar som vanligt!?
Men som ni vet så har jag spenderat helgen i Örebro hos Niklas & Johanna(:
Det började extremt bra med att jag gick av vid rätt station den här gången;P
Sen spenderades kvällen framför blandannat Idol (Jen det blev som vi bestämde:D Jäääj;)
Så var det bara en myskväll och ja vi skulle unna oss lite chips men OLW hade glömt att smaksätta dom:O Mycket besvikna blev vi på det för chips - smak = väldigt äckligt!

På lördagsmorgonen så stack jag och min träningdate för helgen Annie ut och cyklade(: Riktigt kul att träffa henne igen, vi konstaterade att det var senast när vi var sistaårs junisar! Det var väldigt tur att hon erbjöd sig att vara guide för annars så hade jag fått köra 700varv runt universitetet och det hade ju inte varit så kul:P
Sen när jag kom hem så blev det mat och lite chill. Sen gick de ut och gick men jag var för lat så jag sov ist;P
När de kom hem från promenaden så julbakade jag och Johanna, hur mysigt är inte det? pepparkakor och nån sorts kokosbit. Kvällen avslutades med filmkväll.

Söndagen började precis som lördagen med att jag och Annie stack ut och cyklade. Det var så dimmigt att man nästan inte såg 10meter framför sig:O Vi trodde att det skulle lätta efter ett tag men det var lika dimmigt hela dagen. När man var nära Örebro så var dimman väldigt fuktig så att man blev helt blöt, men så fort man kom bort från Örebro så blev det mycket kallare och all fukt man hade på kläderna och cykeln frös till is. Behöver jag ens nämna att vi frös?
Resten av dagen blev det film och lite fika vi testade nån mascarpone grej att ha på pepparkakorna det var sjukt gott så det kan jag verkligen rekomendera!
Sen så åkte jag hem på kvällen, alltså är det bara jag? men jag blir alltid helt paranoid när jag ska åka tåg! och får för mig att jag går på fel tåg som är påväg nån helt annan stans. Vad gör man då liksom? Och ja jag erkänner det är verkligen något som jag skulle kunna göra:P
Men helgen kan sammanfattas som väldigt mysig och avslappnande!


Kommentarer
Jsan

Tack själv vännen, det var verkligen precis en sån helg som jag behövde och ja du hade bra inverkan på mig ;) Tur att det inte är långt kvar tills vi kan baka massor av mer godis, klä julgranar och bara mysa. Lite varm choklad med marshmallows kanske? Och nej, jag vet inte hur det stavas ;) Ha en fin vecka. Pusspusspuss

2009-11-30 @ 22:23:23
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0