Torsdag 18/11-09


Okej imorn är dags för New Moon! Om ni inte har förstått detta än så har jag och Elin längtat efter denna dagen ända sens vi såg Twilight:D
Efter bion så blir det sistaminuten shopping på hög nivå!(Ja efter bion, vi blir tvugna att gå kvart över tre bara för att alla va så snabba på att boka:P Men det gör ingenting alls) För nej klänningen har fortfarande inte kommit:(
Men med Elins hjälp ska nog detta gå att lösa! Hoppas bara att jag hittar en klänning som ingen annan har! Kan bli ganska svårt:P

Annars så har denna dagen bara rullat på, aningens för sakta för min del! Jag vill bara att tiden ska gå så fort denna veckan så att det blir helg(;



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0