New Moon

Ja vad ska jag säga filmen var sjukligt bra! Hade oerhört höga förväntningar och jag blev inte besviken!:D
Men hade lite svårt för fjortisen som satt brevid mig och grät så att hyperventilerade!:O lite jobbigt men jag fastnade som vanligt helt i filmen och ja jag blev såld!


Nope har fortfarande inte tröttnat på såna här bilder:P

Och hur gick det med shoppingen?
Jo vi stressade igenom hela a6 och hmm det såg helt kört ut ett tag där och jag kände mig ganska besviken!
Men i sista affären så hittade jag två som skulle passa morgondagen och jag kunde inte bestämma mig! så blev båda, så girlsen får hjälpa mig att välja imorn(;

Nu Idol!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0