Glömsk och payback

Idag så hade pappa bilen, så han hade lovat att komma hämta mig efter jobbet.
Kommer ut ett par minuter efter fyra, men det står ingen volvo utanför....
Börjar gå och ringer först mobilen inget svar. Blir lite smått irriterad och ringer jobbet, så här svar han
-Du behöver inte hämta mig nu, jag hör av mig sen!
Eeeehum det är du som har bilen förövrigt!
- just de ja jag kommer snart.

Han åkte tillbaka till jobbet och jag fick bilen och åkte hem. Så nu på kvällen när han ville bli hämtad så svarade jag likadant enda skillnaden var att jag slängde på luren fort som bara den innan han hann säga något!
Haha jag hade skitkul åt detta, han blev sur:O Mycket konstigt:P

Nu sitter jag och äter snickerskakor(: mycket gott, blev så sugen på det förut så var tvungen att göra några.
Lite flashbacks till Skara då det var en klassiker på våra bak kvällar(:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0