Kom ihåg mig då

Har vart lite mycket Winnerbäck här nu känner jag, men ni får stå ut med lite till;P
Igår så var jag hemma i kanske fem minuter efter jobbet och det var för att byta kläder för att sedan åka vidare mot Skövde(:

Förbandet var enligt mig totalt kasst, men å andra sidan så lyssnade jag inte så jätte noga.
Tyckte mest att han likna apan i lejonkungen, ja ni vet han med pinnen på klippan som säger att en ny kung har fötts! Lite svårt att förklara men försökte ta bild på det men det var inte de lättaste minsan ja ni får kolla och se om ni förstår vad jag menar(;

Syns ingenting men använd fantasin lite:P

Men sen när Winnerbäck kom in på scenen så blev det röj!

Hmm korttagning va visst inte min starka sida igår:P Men de stod ju inte still så de va inte så lätt. Haha!
Men man kan ju åtminståne se vem det är om man anstränger sig lite.





Madde och Sören(: Och Gorillan jag ser nog att du gömmer dig sär bakom:P


Som sagt det blev inte så bra kort:P Men jag, Jen och Sara:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0