Torsdag

Idag så konstaterade jag att kopiatorn är inte min vän! det är inte meningen att jag ska kopiera:P haha Nej okej riktigt så farligt va det väll inte, men kompisar är vi inte..

Sen hemma så var de ju mat sen chilla en stund och sedan sticka ut och träna, hårt var det idag må jag säga. Så körde jag så att jag skulle bli klar vid klockan 6 för då skulle Borås tidning göra reportage om Ulricehamns cykelklubb, eftersom jag fortfarande är medlem där så åkte jag dit.. Efter det så skulle gubbarna ut och träna och jag fick order att hänga med:P Okej tänkte jag kan väll hänga med en liten stund och sen vända, men så blev det inte utan jag hängde med hela rundan och så fick jag dra med Henke och han skulle självklart trissa. Inte riktigt vad jag hade tänkt mig och ja de blev ju lite längre än planerat, men blir vila imorn och ladda inför helgen(:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0