Tisdag

Imorses så måste det varit något allvarligt fel på mig! Jag vaknade av mig själv tio minuter innan klockan skulle ringa:O
Det händer inte allt för ofta!
Upp och jobba var det ju sen och det flöt på som vanligt! Sen så var till att stressa med att äta och fixa massa saker här hemma innan träningen som va tempointervaller. Riktigt jobbigt det ska inte kännas bra, det ska bara kännas som om det går fort.. Men kan säga att det kändes varken eller..
Sen hemma igen och fixa med mat för nu på kvällen så har Martina varit här så det har varit en catching up, vi träffas alldeles för sällan!!

Haha när jag ser den här bilden så vill jag verkligen tillbaka!

Snodd från Tina   Italy<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0