Norgee!

Har varit hemma från Norge en liten stund nu..
I helgen så bodde vi på bullarebygdens camping på svenska sidan av riksgränsen, rätt fint ställe faktiskt(:
Tempo i fredags, det var spöregn hela dagen och självklart så slutade det regna när alla hade gått i mål. Bra tajmat verkligen:P men men en 8:de plats av lite mer än 40 pers så det kändes bra(:
Igår var det dags för ett gp och ja till och med jag tyckte att det var roligt med gp, det händer ju inte allt för ofta! Men ingen bra placering i spurten men jag låg högt upp ganska länge framsteg mot tidigare och hey inga kravallstaket som blev överkörda här inte(;
efter tävlingen så roade vi oss med att gå till Norska gränsen, så vi va på två ställen samtidigt ballt va!?
Och så spenderade vi lite tid på nån stor hoppgrej men sen skulle de ha krig mellan Norskarna och Svenskarna då klev vi av ganska snabbt:P

Idag var det ett linje på 8mil rätt backig bana men det jag hade mest problem med utförsbackarna, jag fegade ganska mkt! Skärpning på det!!
I varvning så vurpade tjejen som va precis framför mig, så jag körde över henne (förlåt) fastnade lite grann så blev lite hindrad men det var bara att skynda sig iväg igen. Fick slita en del för att komma ikapp. Tack Tilina för att du väntade in mig och hjälpte mig upp!:D återigen så var jag inte högt upp i spurten. Tror att jag kom sjua totalt vet inte säkert för de hade problem med resultatet och det fanns inget klart när vi åkte hem.
Men mycket roligt helg!


Kommentarer
Johanna

Men det lät väl bra? Hoppas att du har det fint, ses snart! Pussss

2009-05-25 @ 07:10:33
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0