Hejja mig!!

Ja förra veckan konstaterade jag att kopiatorn och jag inte direkt är bästisar men nu denna veckan har jag även listat ut att jag ska hålla mig borta från alla knivar också!! (vilket kan bli lite svårt för jag måste använda den ett antal ggr per dag)

Men iaf idag så skulle jag skära sönder en låda så att jag skulle kunna vika ihop den, så att den inte skulle ta så stor plats!
Det går bra till en början men sedan så slinter jag med kniven så att den fortsätter från lådan till min handled.

Jag vet jag är duktig:P Fattar inte hur jag lyckas!?
Påminn mig om att jag ska hålla lådan på ett annat sätt nästa gång!!


Kommentarer
Anonym

KLANTARSEL......

2009-05-19 @ 14:14:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0