Hej, kravallstaket!

Dagens GPlopp blev inte nån vidare långlivad historia om man säger så!
Jag försökte få dit Jen att hon skulle komma och kolla,men hon var tvungen att jobba och tur va väll det för det hade inte vart mkt att se!
På andra varvet eller det första riktiga efter mastervarvet så var det någon som kör igenom klungan typ. Och lägger sig, vilket får till följd att även Martina vurpar jag tror att det var någon mer men det är jag inte säker på! men det gör att min väg är helt stängd så jag får fortsätta rakt fram ist för att svänga, men hinner inte stanna så kör rakt in i kravallstaketet.
Men vurpar aldrig som tur är så jag klarar mig rätt bra(: Sen tog det lite tid att komma iväg för jag var tvungen att rätta till styret som blivit snett, inte för att det blev mycket bättre sen:P
Men fick köra ihop med Martina ett antal varv innan vi blev varvade och klev av..
Men Madde blev 3a:D

Efter tävlingen så stod vi och kollade på eliten då någon får punka så det låter som om hela klungan vurpar ungefär.
Jag hoppar till av det ljudet, det jag inte tänkte på då var att jag hade en öppen colaflaska i handen som gör att jag får cola över hela mig, mysiiigt:P

Men det bästa av allt är att när vi kommer hem så står det en Porsche parkerad på våran garageinfart vi blir lite överraskade men hey en porsche säger man ju aldrig nej till, fel färg men ändå:P
Men vi fick tyvärr inte behålla den då det var besökare till grannen som konstigt nog ville behålla den själva:O



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0