Hammarö 3dagars

I fredags så åkte i ju som sagt till Hammarö. Då det börjades med en prolog på morgonen, och ja det har väll aldrig vait min grej direkt! Men det gick överföväntan, bara en 7deplats men jag är nöjd ändå(: Och alla i laget körde bra!

Lördagen börjades med ett tempo och jag hade ändå ganska höga förhoppningar, men det gick inte alls som jag ville!
Och jag är inte direkt nöjd med det.. Blev en sjundeplats där med.
Sedan på eftermiddagen så var det ett GP som gällde. Jag var riktigt nervös för jag brukar ha lite problem med just GP plus att vi skulle köra med herrjuniorerna, vilket betyder att det skulle gå ganska snabbt! Jag och Sara hade lite problem med att hålla oss långt upp i klungan, så vi låg alldeles för långt bak hela tiden men vi hängde med ändå.. Martina spurtade in på en tredjeplats(: Är nöjd med GP:t fast ingen jättebra placering i spurten.

Och idag körde vi ett linje på 10mil tillsammans med Herrjuniorerna, dem är ganska snabba de där grabbarna!! och ja cykelcity dominerade ganska mycket om man säger så!
Men alla i laget körde riktigt bra:D det var bara synd att Martina vurpade för hon såg riktigt stark ut! (som tur var slog hon sig inte allt för illa) Både jag och Sara vågade på oss ett ryck var på sista varvet och jag fick en lucka men tyvärr så jagade killarna ikapp det. Inför spurten så fick jag hjälpa Sara eftersom hon låg bäst till och jag gjorde så gott jag kunde och förhoppningsvis så hjälpte det lite iaf(: Hon fick en 3:de plats totalt och jag slutade som 5:a(:
Måste säga att Tilina körde grymt bra i helgen!! framför allt idag när hon gjorde en stor insats för laget:D

Men nu är jag iaf hemma och ganska trött!
Hade fint! Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0