20 Maj

Idag så är det den dagen då jag skulle ha varit på rättegång på Mallorca, men det slipper jag ju nu som tur är:D
Hoppas verkligen att de blir fällda nu, för annars kommer vi bli tvugna att åka dit nästa gång..

Har typ precis kommit hem från jobbet, så håller på att fixa med mat nu(:
Sen i eftermiddag så ska jag och föräldrarna kroka fast husvagnen och åka mot Norge! Ska tävla där i helgen men eftersom vi ändå är lediga imorn så åker vi redan idag(: Det är ju faktikskt väldigt fint i Norge så varför inte passa på liksom(:

Tjing!


Kommentarer
Johan N

Hej!

Varför är det rättegång på mallorca,vad har du råkat ut för?

Lycka till i helgen o hoppas att du slipper kravall staketet denna gång.

2009-05-20 @ 20:28:36
Carro

Tja!

Vi fick inbrott när vi va där på träningsläger för tre år sen..

Tack, jo jag klarade mig från kravallstaketen i helgen(:

2009-05-24 @ 20:43:47
URL: http://carrogustafsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0