1 Mars

Ojoj vilken slapp dag det här har varit. Jag gick upp strax efter klockan 7 för att jag skulle vara vaken när sändningen för vasaloppet började och vi åt våran traditionella vasaloppsfrukost mycket gott!(:
Så jag såg starten och lite till sen somna jag så gott i soffan och jag kollade väl lite då och då på tv:n men det jag såg var typ starten och målgången. Han som kom tvåa är från Ulricehamn bara så att alla vet;P

Sen hade jag tänkt att jag skulle kolla på 5milen men det gick inte så bra det heller jag sov då också:O
Efter det så var det verklligen dags att jag pallra mig iväg och tränade så jag åkte skidor, det gick väl helt okej men var ganska seg vilket kanske inte va så konstigt..

Nu är jag bara allmänt trött det har ju varit en jobbig dag! haha
Pusss


Kommentarer
Sara

Hon som vann av tjejerna e från uddevalla då du vet ;) ahaha! <3

2009-03-04 @ 15:07:45
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0