Stjärnan

Igår så hade jag så att hon Mary Kay tjejen kom hit(: och ja det var mest för presenten;P Jag fick en foundation. och nu har jag laddat uppför Italien så att jag inte ska bränna mig!
Mycket trevligt va de iaf..

Jenny och jag bestämde oss för att göra plättar, det är Jenny som står och dem..
Helt plötsligt så hör jag bara
- CARROOO KOM OCH HJÄLP MIG!!!!
det visade sig att hon hade bränt dem "lite" haha
Hon är en stjärna i köket (NOT) haha (;

Men nu är dem nästan klara och vi ska gå och sätta oss och kolla på film..

Pusshej


Kommentarer
jen

Alltså kanske ska tillägga att det var jag som sen räddade upp situationen och stekte klart de där plättarna!! Så de så - jag har faktiskt mina ljusa stunder i köket... Så ah tack vare mig får du nu plättar! Och gith - du kan vara lugn, ingen skada skedd :)

Kramar

2009-03-13 @ 12:50:50
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0