Smultronet

Idag så jobbade jag på den andra avdelningen i Dannike, det är där dem små är. Men det var bara 4barn idag så det var väldigt lugnt!

I helgen blir det lagträff med alla svanesundstjejer + ledare:D vi ska vara här hemma i Ulricehamn, ska bli riktigt kul!'
Men både mitt och Martinas hus kommer nog att bli överfullt..
Så nu fixas det en massa här hemma.

Ser iaf fram emot helgen, men tycker synd om Tilina som får åka hela vägen från sydeuropa upp hit(;
Då kanske folk tror att hon i tex italien eller nått liknande, men då skulle jag säga att ni måste plugga på geografin lite bättre! för att sydeuropa börjar numera i skåne! Haha


Kommentarer
Tilina

Hahaha, stryk ska du ha!! ;)

2009-03-19 @ 22:13:18
Johanna

Haha, du är rolig du ;) Allt bra annars? Jag går fortfarande runt och hostar så att allt och alla ska bli sjuka. Tänker att jag kan få bli frisk då... Vill ut och springa (jag som inte ens tycker att det är roligt att springa) bara för att jag inte får. Hoppas att ni får en bra helg! Pusssar

2009-03-20 @ 12:47:25
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0