090313

Idag har det varit en väldigt bra dag! umgåtts med min underbara vän Jenny. Igår talade jag om för henne att jag hade varit ganska smart den senaste tiden och inte klämt ur mig allt för osmarta saker liksom, men idag ojoj jag tror inte riktigt att min hjärna funkade som den skulle idag:O



Sen när hon hade åkt hem så var det dags för mig att träna(:
Nu skulle jag egentligen varit påväg till Örebro och bror min och Johanna, men Johanna hade tyvärr blivit väldigt förkyld"/ så det var inte värt att riskera något, nu när säsongen är så nära plus att jag precis har blivit frisk...
Men krya på dig gumman!

Så nu blir det myskväll med mamma istället(:

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Johanna

Det suger att vara sjuk IGEN! Även om det känns bättre idag så fattar jag att du inte vill riksera ngt, synd att jag ska lyckas pricka in din enda lediga helg innan september eller hur var det?? ;) Får väl se till att hitta ett hål i ditt schema ngngång innan dessm kommer ju trotsallt hem till påsk! Trist att sitta här själv dock, hade planerat en riktig mysdag för oss två =) Men, om du är hemma till påsk så kan vi ta två dagar =) Sägs om det babe? Hoppas att du och Jen hade en superdag, lät väldit mysigt iaf. Hade bäst sötnos, pusspuss

2009-03-14 @ 15:53:34
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0