Söndag

Det blev till att kolla på cykeltävling idag med, de är så duktiga mina små kusiner! Jacob vann idag:D och Lucas kom 3:a (: Jag har saknat mtb tävlingar lite, det är sån härlig känsla där. Det var förövrigt första gången på två år som jag befann mig i skogen och kollade på tävlingar (katastrof men det har inte hunnits med tyvärr).

Det har varit en väldigt chill eftermiddag med film och sen så körde jag och Johanna lips(: vi tyckte att det var väldigt underhållande men jag tror inte resten av huset höll med:O Men det är bäst att de vänjer sig, för jag tvingade Niklas att ta hem sitt xbox så då är jag tvungen att använda det ju. Så nån som vill komma hit och spela(:
Sen drog jag med mig brorsan ut och tränade och självklart började det spöregna men det var faktiskt rätt kul ändå!



Kommentarer
Mor

Det lät allt annat än vackert.....

2009-06-15 @ 06:39:49
Far

Vackert var det inte......

2009-06-15 @ 07:25:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0