Sommartider

Idag har varit en väldigt lugn dag med först jobb och sen en väldigt lätt tur på cykeln.
Det är nästan Holland varning på blåsten här hemma idag! (fast bara nästan)
Och så håller det fina vädret i sig och vad passar bättre än att lyssna på Gyllene Tider nu!??

Snart så ska vi åka och hämta mormor i Jönköping(: Hon kommer ner för att Isak ska konfimeras på söndag, men passar på att komma hit en dag innan så att hon kan följa med till Götene imorn och kolla när jag kör Sm linjet imorn.



Kolla in att jag kör med långa handskar, det blev lite kommentarer om det från bla Glenn.
Och i onsdags så sa han att nu är det ju nästan 30 grader ute då trodde jag iaf att tom med du skulle köra med korta handskar men inte då. Haha men jag kan glädja dig med att jag har tränat utan handskar de senaste dagarna:P men imorn åker de troligtvis på igen!



Kommentarer
Sara

mtbare ;)

2009-06-28 @ 18:39:34
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0