Södertälyeah

Har precis kommit innanför dörren efter hemfärden från tävlingarna i stockholmstrackterna.

I fredags så tog Lisa studenten:D och det var vi och kollade på eller vi satt i bilkö när hon sprang ut så vi missade tyvärr det men kom dit direkt efter. Sedan så åkte dem iväg på flaket ( det heter tydligen inte kortegen däruppe, så får väl skriva så att de förstår:P). En konstig sak var att de bytte om till andra kläder när de skulle åka iväg där, men tur va väl det för hon var dränkt i öl när hon kom tillbaka. Och shit vad hon stank i bilen hem!!!

I lördags så var det dags för Luma gp och hmm det finns inte mkt att säga om det! svåra kurvor och dåliga ben resulterar inte i något bra! Sen efter alla hade tävlat klart så åkte vi hem och tog en dubbel powernap;P efter det blev de filmkväll för hela slanten, sen att filmerna inte va de bästa men..

Och idag var det falkenloppet benen var lite bättre än igår men ändå inte bra!! blev en 6de plats iaf..
Tack till Dahlbergs för att jag fick bo där i helgen!

har förövrigt röstat för första gången i mitt liv idag, hade inte tänkt att göra det från början men det blev så ändå när jag kom hem så tidigt som jag ändå gjorde..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0