Klungterapi

Några av mina söta teammates brukar ibland köra backterapi inför tävlingar då det är backigt, så nu kör jag klungterapi inför tävlingarna i Holland. För nu ska jag ha vassa armbågar och inte fega som jag brukar göra! Det gäller att tänka bort de övriga 160 personerna(;
Nej men jag är redan lite nervös, eller redan det har jag vart ett tag! Men som man har hört så många gånger förut det är bara att gasa!!
Åker imorn förövrigt och första tävlingen är på torsdag(:



Har ju glömt att säga Grattis till Madde som vann kortbane SM igår:D väldigt kul det var hon värd!



Kommentarer
Sara

Carro, du vet att de inte är någon fara och att du klarar det galant! Jag håller tummarna för min egna lilla Carro!! ;D <3

2009-06-16 @ 12:17:42
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0