3 Juni

Igårkväll så var jag ute i Torsbo(: vi skulle ha grillat vid en sjö men vädret blev inte som vi hade tänkt oss! så vi hade med oss mat som inte krävde grill. Så att vi i en stuga (mitt ute i skogen) och åt och hade det allmänt mysigt(: Mycket bra kväll helt enkelt!

Direkt efter jobbet idag så styrdes bilen direkt mot lager 157 för som vanligt är jag i sista minuten då det gäller allting!
Men jag hittade inget som jag ville ha, eller jo jag hittade jättemycket men inte nått utav det som jag var ute efter"/
Så nu hoppas jag verkligen på affärerna (dem två som finns:P) i stan att jag ska kunna hitta nått där(:

Sen blir det antagligen pace om det inte börjar regna allt för mkt(:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0