19/7-09

Idag så var andra dagen i rad som jag tränade i regn, men så klart regnar det inte nu okej det regnade inte under hela passet heller men ändå:P
Backintervaller var det idag och shit vad mina ben fick ta i idag! Så nu är det rätt skönt att bara vara hemma och ta det lungt. För just nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska gå, så att jag kan börja göra iordning mig för ikväll är det bio som gäller Harry Potter ska vi se(: Får väll se om det går bättre att gå på bio denna helgen jämfört med förra, då vi först skulle gått på lördan men när vi kom fram och skulle fixa biljetter så fanns det bara en biljett kvar. Så det var bara att ändra planerna för att gå på söndagen istället och ja vi fick biljetter och hann att hämta ut dom och allting men sen blev det en liten krock som gjorde att vi aldrig kom dit. Så jag säger håll tummarna för att vi får se på bio ikväll, biljetterna är iaf fixade(;

Nej nu måste jag nog hitta på nånting för jag börjar bli lite rastlös



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0