Tisdag

Även gårdagen spenderades ett antal timmar i bil då jag åkte hem från stockholm, utan några felkörningar alls mest på den grymma kartan som Göran ritade:P Jag tog vägen förbi mormor och morfar(: de bjöd på lunch väldigt gott var det, som alltid såklart de bjöd även på en glass mycket uppskattat sen satt vi och pratade en stund innan jag åkte hemåt de va ju ändå ett par timmar kvar. och just de ja tack för blåbären:D
Väl hemma så blev det en fika på stan med föräldrarna och jag passade på att hämta ut mitt paket(: Boken Ljudet av ditt hjärta alltså den tredje twilight boken så nu kan mitt beroende fortsätta!:D


Jag har förövrigt redan läst ut halva boken, det är ju det jag säger totalt beroende(;
Annars har det blivit ett intervall pass idag mycket jobbigt, men det gick helt okej ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0