Skogsmulle

Igårkväll så blev jag väldigt sugen på att köra mtb, så det fick det bli idag.
Jag lånade brors Univega och stack ut, väldigt kul var det men herregud va dålig jag var!
Det var ju ett bra tag sen som jag va ute i skogen och körde rättare sagt nästan två år skulle jag tro. Så den lilla tekniken som jag hade då var ganska borta om man säger så:P Och jag kände mig helt off på den cykeln men jag var faktiskt påväg att komma in i det lite på slutet(: Men helt klart nått som borde göras oftare.



Kommentarer
Fam Eriksson

Du har ju varit en riktig fena på det här.

Åter igen skall vi boka en extra plats i stugan i Rättvik?

Fam Eriksson

2009-07-20 @ 22:30:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0