packat och klart

Nu är väskan packad nästan helt klart, jag måste bara leta upp mina armvärmare som är helt borta:O nån som vet vart de kan ha tagit vägen?;P 
Jag har faktiskt tagit med mig korta handskar så att jag kan överväga att köra i dom i helgen nu när det är världscup och allt, men det lutar åt att det inte blir så(;
Åker alltså dit idag när de andra kör lagtempo, måste vara där vid starten i Herrljunga för att jag har fått i uppgift att jag ska köra en bil i till Vårgårda (hoppas jag hittar;) sen så åker jag med de andra till hotellet i Alingsås där vi ska bo(:
Börjar bli lite nervös nu faktiskt det känns mer på riktigt nu när det börjar närma sig.
En sak är säkert att det kommer att vara lätt den största tävlingen jag har kört! Men det kommer att bli mäktigt, och om jag känner mig själv rätt så kommer jag att vara sjukligt nervös!
Nej jag kanske borde ta tag i att leta reda på de där armvärmarna!

Ha en bra helg! och har ni inget för er på söndag kan ni ju alltid åka till vårgårda starten är kl1

Pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0