Östersund

Sitter i bilen nu och vi är nästan framme i Östersund, skönt för nu har vi suttit i bilen en bra stund!
Och jag börjar bli extremt kissenödig också så nu vet alla det:P
Just för tillfället är det uppehåll iaf(: nice men det ser lite mörkt ut på himmeln om man kollar upp.

Annars så fick jag en väldigt rolig nyhet imorses och det är att jag ska köra linjet på världscupen i Vårgårda:D
ojoj det är riktigt stort, speciellt på hemmaplan coolt! Framförallt när Emma leder cupen(:
Shit jag kan knappt tro att det är sant:D


Kommentarer
Kajsa

Där satt den! Ett stort grattis till dig gumman! Nu kör du så det ryker! <3

2009-07-25 @ 10:45:45
URL: http://kajsadahlberg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0