Linjelopp

Idag var det alltså linjeloppet i Östersund, även denna på en hårdbana.
Och ja Sara lekte med oss idag med, men väntade ändå till tredje varvet innan hon gick ifrån:P
Sen måste jag ju säga att masterstarten var nog den värsta jag varit med om! Körde jätteryckigt och sen gasa han på som bara den i backen tror det gick i 38 men sen så gick det bara i 25 utför:O 
Men men tillbaks till tävlingen, sista varvet så gjorde Martina ett ryck och fick med sig Annika så de kom iväg och Martina slutade på en tredjeplats(: Jag hamnade tillsammans med Jessica så vi åkte bara och snacka framtills en bra bit i målbacken. Men jag slutade på fjärdeplatsen, och Sara kom 6a och vi leder lagtävlingen:D

Sen var det bara att sätta sig i bilen för att börja resan hemåt och det blev en väldans massa timmar i bil och ändå är jag inte hemma än utan just nu sitter jag i Stockholm och åker sista biten hem imorn(: 
Men nu ska jag sova
Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0