GGGGGGGGG

Vadå jag ser bara en massa G!?

Haha ingen som fattar mer än Sara antar jag, och det finns en ganska rolig historia bakom som jag inte orkar dra nu(;
men kan avslöja att jag hade ett av mina blondie moment haha

Aa men det jag försökte komma fram till var iaf att jag har varit på massage = massa G höhö
Mkt skönt var det iaf och efter ungefär galva tiden hade jag väldigt svårt för att hålla ögonen öppna, riktigt trött blev jag men jag lyckades att inte somna(:

Annars idag har jag gjort väldigt lite förutom att jag har städat mitt rum:O jag tror nog att Johanna hamna lite lätt i chock tillstånd när hon kom hem från jobbet och såg vad jag höll på med(; men nån gång måste man ju överraska haha


Just de ja, nu vet du vad som gäller i Östersund Elin(; Haha


Kommentarer
Sara

Hahah!! Flatpakkehjelpen! ;) ÅÅH VA KUL DE SKA BLI ATT ÅKA TILL NORGE IGEN!! ;D E de helgen efter östersund? :D PUUUUUUUSS!! <3

2009-07-17 @ 10:09:33
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/
Jsan

Haha, ja det är inte varje dag som man ser dig städa ;) Än mindre seriöst som du gjorde det ;) Men någon gång ska väl bli den första, tänk jag kanske äntligen har smittat dig lite =P Pusss

2009-07-17 @ 19:14:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0