Blueberry pancakes

Imorses så va jag ute och dejta min Ipod ett par timmar när jag va ute och hojjade(:
Det var ett väldigt chill pass, så att jag ska få bra ben till helgen! Vilket lär behövas då de där proffsen kör brutalt fort!!
Igår fick jag ett erbjudande av min far att om jag tränar på morgonen så skulle han tvätta min cykel åt mig, och ja det var ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till så jag var faktiskt färdigtränad redan vid 11. Det händer inte allt för ofta om jag ska vara ärlig men det är ganska skönt att vara klar med det och ha hela dagen fri sen(:


Till lunchen nu så skulla jag avancera och göra blåbärspannkakor, men det gick inte riktigt som jag ville!
Så det slutade med att jag gjorde vanliga och la blåbären på sen när jag åt(:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0