you and me secret

Det blev helt ändrade planer igår.
Vi åkte på bio igårkväll ( jag och mina päron) så det blev ingen skidåkning, utan tc.
Sedan satte vi oss i bilen för att åka till borås, det var Australia vi såg.
Jag tycker att den var riktigt bra, och den kändes inte så lång även om den var 2.45.
Och Nullah var ju bara hur söt som helst!!

Idag har jag bara jobbat och kom precis  hem från skidspåret, kl 6 så ska vi till Lotta på nånting jag vet inte riktigt vad..
Men det blir garanterat trevligt!
Nu måste jag skynda mig med tanke på att jag inte har duschat efter träningen än!.. tur att det bara är rakt över gatan(:


Pussmedkram


Kommentarer
Johanna

Haha, ja du det är till att välja ut pärlorna ;) Allt bra här med, kom precis hem efter en dag på stan. Din bror passade på att klippa sig med, mkt välbehövligt faktiskt. Ska sitta här en stund vid datorn med min thékopp, sen ska jag planera lite och ikväll blir det först ett corepass och sedan latinogympa... Hoppas att jag inte blir sjuk tills imorn så som jag blev igår eftermiddag... Dumt. Hade ni kul hos Lotta igår då och vad var det egentligen? Pusspuss

2009-01-22 @ 15:40:07
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0