"ta med dig Ipoden, för jag vill inte prata med dig"

Vi va uppe lite sent inatt och pratade jag och Jen, så de blev så att vi sov ganska länge nu på morgonen.
Så efter att vi hade ätit frukost så skulle vi hitta på något att göra, samtidigt som vi kom på att det vi hade inte allt för många timmar kvar innan hon skulle åka hem.
Men efter lite funderande bestämmer vi oss att köra en liten snabb shopping runda, eller ingen av oss hade egentligen tänkt att köpa något utan bara gå och kolla lite. Lyckades vi med det? Nej det slutar med att båda kommer hem med varsin vinterjacka(:
Sen hem och äta innan hon var tvungen att åka hem.. Och hmm är vi bra på att hålla tider Jenny:P

Idag har jag inte gjort så mkt mer. haft ett litet 90210 maraton(:
Sen när pappa kommer hem från jobbet så ropar han Carolin följ med ut och gå! du måste röra på dig även om du är förkyld.. Men ta med dig Ipoden för jag vill inte prata med dig.  Haha vi har ett sån kärleksfull relation till varandra jag och min far:P  Men det är inte riktigt så farligt som det låter!;P för han menade liksom att han ville ha sällskap ut och gå men att han skulle lyssna på musik samtidigt, han vill nog prata med mig egentligen(:

Pusshej



Kommentarer
jen

Haha så låter det när jag och pappa är ute och går också.. Hörlurar i öronen och sen redo ;) haha!

xoxo

2009-01-07 @ 19:55:55
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0