Last day at work

I onsdags var jag ju hos Lotta, innan jag gick det hade jag faktiskt inte en aning om vad vi skulle göra.
Men det visa sig att det var som ett tupperware party typ fast med hudvårdsprodukter(: man fick testa en massa saker Me like!! Märket var Mary Kay och ska vara väldigt bra, vi får väll se köpte lite saker som kommer om typ en vecka, så vi får väll se vad jag tycker men jag hoppas att det är bra för det sved lite i plånboken;P

Igår så var det bara jobb och träning som stod på schemat, och inte vilken träning som helst utan backintervaller sjukt jobbigt!! men annars så var det än väldigt soft dag...

Idag så har jag jobbat min sista dag, så just nu läser ni om en arbetslös person.. Alltså på måndag kommer det väl bli skönt att slippa gå upp så tidigt, men kommer garanterat att börja klättra på väggarna efter tag:P
Men kommer att kunna träna lite mer nu(:

hade fint!

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0