If i fall would you pick me up?

Dagen började med att min alarmet på mobilen ringer vid 8. Men jag hittar inte mobilen när jag ska stänga av den, så den ringer och ringer och det visar sig att den har ramlat ner under sängen och jag får inte upp den. Mycket irriterad får jag kliva ur sängen och försöka flytta ut sängen längre från väggen för att kunna få tag i mobilen och äntligen kunna stänga av alarmet. Som tur är så har jag ganska lugn alarmsignal som är Hello Saferide The Quiz

Sen var det bara att gå och äta frukost, för att lite senare sticka ut och träna, idag gick det bra och inte någon isfläck ivägen;P
Hemma igen så var det att äta lite och fixa iordning sig lite, och nu kom jag precis hem ifrån frisören(:
Är det inte perfekt med en frisör som frågar vilken tid som passar bäst med tanke på att jag ska hinna träna(; hehe

hade fint!



Kommentarer
jen

Har svarat på det en gång förut och yes, I would pick you up! Självklart!



Saknar dig vännen, puss kramar

2009-01-29 @ 21:11:08
URL: http://jennyeast.blogg.se/
Johanna

Det var trevligt att prata med dig lite innan. Och vet du, jag har typ lyckats göra omelett två gånger den här veckan. Första blev faktiskt hellyckad och andra gick sönder lite när jag vände den, men nästan hel den med, yey! Ska också ha vilodag idag, tror att det är dumt att träna med svullen hals, feber och huvudvärk. Gissar att jag ska avboka spinningen tills imorn med, tror inte att jag mår så mkt bättre tills dess. Hoppas att du får en bra dag. Pusspuss

2009-01-30 @ 12:40:50
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0