Fredag 090116

Nu är det äntligen Fredag! hur skönt som helst(: Det va riktigt segt att gå upp imorses, nästan så att jag funderade på att skippa frukosten för att få sova lite längre och ja då är det illa!!
Fick skjuts till jobbet idag, kändes skönt i kylan att slippa gå(:
Dagarna går faktiskt riktigt fort, kanske kan bero på att jag bara jobbar till halv två(;

Nu är jag iaf hemma igen och jag vet inte riktigt vad jag ska göra  ikväll det återstå att se..

och Btw jag åt min första semla igår(: okej är inte ett jättestort fan av semlor (det så mycket som är godare liksom) men det kan vara riktigt gott ibland!

hade fint!

Pussmedkram


Kommentarer
Johanna

Men visst är det svårt att komma upp på morgonen nu? Igår lyckades jga dock rätt bra med min dag: började med spinning, följt av en solsession och sedan tvättade vi, städade, handlade, bakade och fixade mat. Hann med riktigt mkt faktiskt. Sedan var vi ute och din bror blev nekad att komma in på krogen ;) Det sabbade den gemensamma kvällen men vi tjejer som kom in hade kul iaf. Hittade du på sedan då? Pusspuss

2009-01-17 @ 13:38:05
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0